Back to Top
 

PREČO SI S VAMI RADŠEJ píšem

Od pondelka do piatku odpovedáme na vaše otázky pomocou e-mailu, chatu a sociálnych sietí. Online zákaznícku podporu rozvíjame z niekoľkých nasledujúcich dôvodov.

 

Modernejšie

Obľúbenosť telefonickej podpory dlhodobo klesá. Podobne ako ostatní sa nedokážeme vyhnúť dlhým dobám čakania so slúchadlom pri uchu. Naši zákazníci dávajú prednosť kontaktu online.

 

EFEKTÍVNEJŠie

Online formy komunikácie nám dovoľujú zaznamenávať a rýchlo dohľadávať ich históriu. Tým sa vo veľkej miere zvyšuje schopnosť správne a rýchlo poradiť.

 

príjemnejšie

Naši zákazníci pracujú s webovými prehliadačmi, aplikáciami a programami. Možnosť zdieľania videí a ilustračných obrázkov je preto neoceniteľným benefitom našej online zákazníckej podpory.

 

Obľúbenejšie

73 % našich zákazníkov vyjadruje pozitívne skúsenosti s chatovaním. 61 % považuje za postatočnú komunikáciu e-mailom a iba 21 % preferuje telefonický kontakt.