PODMIENKY PRE UPLATNENIE ZĽAVOVÝCH kódov
Doba na uplatnenie zľavového kódu je uvedená v zaslanom emaile.
Zľavový kód napíšte do príslušného poľa v nákupnom košíku, ktorý obsahuje vaše produkty.
Každý zľavový kód je možné použiť v objednávke iba raz. Po úspešnom uplatnení sú kódy automaticky deaktivované.
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Dá sa zľavový kód použiť na inú fotoknihu alebo fotokalendár?
Áno. Zľavový kód je možné uplatniť na inú fotoknihu/fotokalendár, ak bude potrebné doplatiť rozdiel medzi cenami, automaticky sa vypočíta v nákupnom košíku.
Je možné použiť zľavový kód na fotoknihu s iným počtom stránok?
Pokiaľ nie je v ponuke uvedené inak, je možné zľavové kódy uplatniť na iný počet strán. Rozdiel doplatíte podľa rozdielu cien v cenníku. V prípade, že vytvoríte menej strán, potom kód tiež uplatníte, ale rozdiel vám nebude vrátený.
V prípade, že je v ponuke uvedené, že je možné zľavové kódy uplatniť len na fotoknihy so zhodným počtom strán, nie je možné počet strán vo fotoknihe navýšiť.
Je možné uplatniť jeden zľavový kód na viac produktov?
Nie. Jeden zľavový kód je možné uplatniť na jeden produkt.
Môžem priradiť viac zľavových kódov k jednému produktu?
Nie. K jednému produktu nie je možné priradiť viac ako jeden zľavový kód.
JE MOŽNÉ UPLATNIŤ NA JEDEN PRODUKT VIAC ZLIAV?
Nie. Na jeden produkt je možné uplatniť len jednu zľavu, a to vrátane zľavy množstevnej.
DÁ SA UPLATNIŤ VIAC ZĽAVOVÝCH KÓDOV V JEDNEJ OBJEDNÁVKE?
Áno. Ak objednávka obsahuje viac kódov, v rámci prvého kroku objednávkového procesu je možné postupne uplatniť väčšie množstvo kódov.
Môžem ZNOVU UPLATNIŤ POUKAZY, KTORÉ BOLI POUŽITÉ V STORNOVANEJ OBJEDNÁVKE?
Áno. Po stornovaní pôvodnej objednávky je možné poukazy opäť použiť v inej objednávke.
